Обмін та повернення / ГОРІХОВОД - горіхоколи для особистого та промислового використання
  • Ваш список
    "Список порівнянь" пустий
+38 (095) 635-15-09

orehovod.ua@gmail.com

Обмін та повернення

Як я можу обміняти чи повернути товар?

Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

- товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар не зазнавав змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Щоб здійснити повернення товару, вам необхідно прийти до нас в офіс, написати заяву про повернення товару із зазначенням причин повернення, після чого ми повернемо вам гроші.

Процедура повернення або обміну

Ви повідомляєте про факт шлюбу або повернення протягом 14 днів. Ми робимо обмін. Обмін здійснюється безкоштовно. У разі відмови від обміну Ви оформляєте письмову заяву із зазначенням причин повернення на ім'я директора магазину. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, у процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлення справжності фактів, викладених у Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів.

Ви повинні мати при собі:
- товар (і всю його комплектацію),
- товарний чек,
- гарантійний талон,
- акт технічного стану товару, виписаний сервісним центром (бажано).

Якщо Ви живете не в Полтаві, можете надіслати товар назад тим самим способом, яким Ви його отримали, наприклад, за допомогою перевізника "Нова Пошта". Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його Вам або повернемо гроші.

Крім товару, ви повинні надіслати заяву, написану у вільній формі, про повернення товару із зазначенням причин повернення (опишіть проблему товару та його дефекту, номер контактного телефону, реквізити для повернення коштів), ксерокопію чека, гарантійний талон та акт сервісного центру, якщо такий є.

!Важливо - не вказуйте на товарно-транспортну накладну послугу - зворотна доставка коштів. За умови наявності цієї умови ми не зможемо отримати Вашу посилку і Вам потрібно буде повторно йти на відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.
Якщо Ви надсилаєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення та ТТН на електронну адресу orehovod.ua@gmail.com, щоб ми могли її отримати.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем виробляються з вартості товару на даний момент його покупки. Якщо причиною повернення є бажання клієнта, а товар не має якихось виробничих дефектів - то від вартості покупки віднімається 40 грн (послуга доставки товару у Києві або згідно з тарифами по Україні). Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів. Якщо Ви оплачували товар через розрахунковий рахунок, то і повернення грошей буде здійснюватися шляхом повернення коштів з нашого розрахункового рахунку.

Як довго відбувається обмін товару/повернення коштів?
Якщо товар новий і не був в експлуатації, то одразу або наступного дня. Якщо потрібна експертиза, то 3-5 днів. Максимальні терміни на експертизу - 7 днів з дня отримання та повернення грошей - 7 днів після закінчення експертизи.

Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того щоб додати товар до списку бажань, Вам необхідно